Isläget Skalstugevägen - Årekrokarna

Någon som har koll på isarna runt Skalstugevägen? Trillar kanske in mot Åre dagarna efter nyår och funderar på om det är värt att plocka med prylarna! :))

Jag kör upp i kväll och kommer att ta med mig prylarna.
Vet inget om isläget nu men ska snacka med locals och se hur det ser ut. Jag kommer iaf kolla i Handöl samt i ravinen i duved. Vi funderar även på att dra till klövsjö till Fettjeåfallet och Bräckvallsisen. Jag får uppdatera när jag vet mer.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Nu har vi varit runt lite. Här har ni bilder från Fallet i duved samt fettjeåfallet utanför klövsjö.

Bilagor

• 2014-01-02_12-24-11_151.jpg
    2014-01-02_12-24-11_151.jpg
    51.9 KB · Visningar: 552
  • 2014-01-02_12-27-23_589.jpg
    2014-01-02_12-27-23_589.jpg
    126.5 KB · Visningar: 724
  • pic2.jpg
    pic2.jpg
    71.6 KB · Visningar: 574
  • pic1.jpg
    pic1.jpg