• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Isklättring V14 Kiruna, Kebnekaise, Abisko.

Hej
Söker någon att isklättra med runt kiruna, abisko, kebnekaise eller varför inte stora sjöfallet. Under v 14. Tänkte börja veckan med att försöka bestiga kebnekaise via östra leden och då jag är klar med de så var planen att isklättra resten av veckan. Så jag söker någon att klättra med. Är väl tyvärr ganska grön så tänkte väl mäst på isklättring med topprep om ingen är ivrig på att leda :) Och vill någon följa till kebne så vore det ju roligt med sällskap.

MVH Henrik
 
Ja fast jag är nog inte helt omöjlig på att byta vecka :) ska kolla vilka veckor jag jobbar då jag kommer hem från gymmet..
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.