Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Isar nära Kungsbacka? Nu.
- Trådstartare srpp
- Start datum
Glsk...
... alltså Göteborgs Långfärdsskridskoklubb borde vara ett bra alternativ för din del. Gå in på www.glsk.se eller kontakta klubben via:
Göteborgs Långfärdsskridskoklubb
c/o Jonny Hansson
Övre Majorgatan 14 C
413 08 Göteborg
Notera att de ogärna lämnar ut isinformation till icke medlemmar
... alltså Göteborgs Långfärdsskridskoklubb borde vara ett bra alternativ för din del. Gå in på www.glsk.se eller kontakta klubben via:
Göteborgs Långfärdsskridskoklubb
c/o Jonny Hansson
Övre Majorgatan 14 C
413 08 Göteborg
Notera att de ogärna lämnar ut isinformation till icke medlemmar
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
skridsko.net
På sidan www.skridsko.net, som du då har tillgång till, så kan jag läsa bl a följande under en israpport från dina hemtrakter: "Läs GLSKs färdrapport "Isspan på 7 sjöar" 12 feb. Info om svaga partier".
Rapporten kommer från en sjö som benämns som "Väl åkbar" per idag, 12feb
På sidan www.skridsko.net, som du då har tillgång till, så kan jag läsa bl a följande under en israpport från dina hemtrakter: "Läs GLSKs färdrapport "Isspan på 7 sjöar" 12 feb. Info om svaga partier".
Rapporten kommer från en sjö som benämns som "Väl åkbar" per idag, 12feb
Jag vet att frågan är konstig men igen:
Kan någon nämna bra sjöar i Kungsbackatrakten?
Och svaret är: GLSK, som du är medlem i, kan ge dig sådan information. Dom skulle antagligen inte uppskatta ifall du lurade nån medlem där att släppa ut infon till allmänheten.
Ok. No worries. Vi släpper den grejen. Orkar/kan inte förklara. Tack för visat intresse och allt gott till er där ute!
(Att sedan frågan faktiskt någonstans på en annan nivå i grunden handlade om att inte släppa medlemsinformation till ickemedlemar orkar jag alltså inte en försöka förklara.)
(Att sedan frågan faktiskt någonstans på en annan nivå i grunden handlade om att inte släppa medlemsinformation till ickemedlemar orkar jag alltså inte en försöka förklara.)
Bra!
Då så! Jag förstår att "frågan faktiskt någonstans på en annan nivå i grunden handlade om att inte släppa medlemsinformation till ickemedlemar", så det behöver du inte förklara ;-)
Ok. No worries. Vi släpper den grejen. Orkar/kan inte förklara. Tack för visat intresse och allt gott till er där ute!
Då så! Jag förstår att "frågan faktiskt någonstans på en annan nivå i grunden handlade om att inte släppa medlemsinformation till ickemedlemar", så det behöver du inte förklara ;-)
Gomorron, jag har tillgång till allsköns underbar information här och där. Exempelvis allt jag önskar och behöver på GLSK. Så för min skull går det utmärkt att släppa den här frågan nu. Man kan kanske säga att jag tror (!) att den löste sig själv på klart oväntat sätt...
Om det är så att det knoppats av andra spännande frågor av "off-topic-karaktär" så är det såklart alldeles förträffligt att hantera dem i denna tråden. Tjingeling! //Patric
Om det är så att det knoppats av andra spännande frågor av "off-topic-karaktär" så är det såklart alldeles förträffligt att hantera dem i denna tråden. Tjingeling! //Patric
Senast ändrad:
Alla medlemmar i GLSK har inte tillgång till Skridskonätet. Efter vad jag förstår måste man först gå igenom en gratis utbildning (välkommenträff).
Intressant .... så de medlemmar i GLSK som inte har genomgått välkommenträffen får alltså inte tillgång till isinformationen och får heller inte följa med på turerna?? Tja, det är väl bara att konstatera att man inte är fullvärdig medlem där förrän man gått igenom välkommenträffen - det enda sådana medlemmar har rätt att göra är att betala medlemsavgiften.... :-/
Intressant .... så de medlemmar i GLSK som inte har genomgått välkommenträffen får alltså inte tillgång till isinformationen och får heller inte följa med på turerna?? Tja, det är väl bara att konstatera att man inte är fullvärdig medlem där förrän man gått igenom välkommenträffen - det enda sådana medlemmar har rätt att göra är att betala medlemsavgiften.... :-/
Fungerar inte riktigt på det sättet och det är inte unikt för GLSK utan har att göra med Skridskonätets informationspolicy:
http://www.skridsko.net/supplier.htm?outfile=/dokument/foreningsdokument/2006-03-28-infopolicy.pdf
Medlemmar som inte genomgått introduktionsutbildning har inte större tillgång till information från andra klubbar än "gemene man".
-Palle
Liknande trådar
- Svar
- 10
- Visningar
- 825
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg