Inlines var?

Hejsan...

Har absolut fått för mig att jag ska åka inlines. :)
Ska köpa ett par tänkte jag, kollat på k2 1000-1500 kr och crazy creek 1500kr.
Hade velat kolla på salomon men kan inte hitta några i säter/borlänge-området. Nån som vet var?
K2 eller crazy creek annars? Andra tips? Vill ha dom nu! :)
Tack för hjälp.

Sanna

Tror inte Salomon för inlines längre (?) men kanske man kan hitta ngr överblivna vid ngn utförsäljning.
K2 el CC? Det viktigaste är ju att de passar dina fötter så prova efter vilka som känns bäst.

Mvh
J

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Finns lite

saker att tänka på vid köp.

Att fötterna trivs är a och o. Större hjul och längre hjulbas ger mjukare gång speciellt på grövre asfalt. En av min käpphästar är att hälbroms är bra och den slits relativt fort så kolla att det går att få tag i reservbromsklossar.

Lycka till.

Thure

Tack tack!

Blev K2, var dom enda som var gjorda för att sitta på fötter typ. :) Samt att CC drog jag nästan av hällorna till snörningen på redan i affären... kändes o-kvalite...
Åkt två ggr å e jättenöjd, me skrillorna, mig själv finns de lite å jobba me på... :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips