Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tyvärr var det fullt... jag kom inte med som cevilgångare. Synd då jag tränat som 17! men man är ju i god kondition iallafall.Får se om jag åker till Visingsö och går.
Hls från en liten besviken gångare!
Nijmegen ställdes ju in så det kanske var tur att du inte kom med. Finns inget så grymt som krossade drömmar. Bättre lycka nästa år! Kan klart rekommenderad det!
Nijmegen ställdes ju in så det kanske var tur att du inte kom med. Finns inget så grymt som krossade drömmar. Bättre lycka nästa år! Kan klart rekommenderad det!
Det ställdes in efter första dagen, pga att sjukhusen var överfulla och kunde inta emot fler personer. Anledningen vara tt det var uppåt 40 grader varmt och det ryktas om att lägga marschen senare eller tidigare på året för att undvika den värsta hettan.
Det ställdes in efter första dagen, pga att sjukhusen var överfulla och kunde inta emot fler personer. Anledningen vara tt det var uppåt 40 grader varmt och det ryktas om att lägga marschen senare eller tidigare på året för att undvika den värsta hettan.
Ett alternativ till Nejmigen är http://www.polcirkelmarschen.se/ där Du får vandra i helt annan omgivning men tillsammans med utlänningar och svenskar. Garanterat att Du inte behöver pannlampa!