Hur köper man en Lendal paddel ?

Hej

är intresserad av att i första hand provpaddla en paddel från Lendal men är den vad jag hoppas så är ett köp möjligt. Svima i Sthlm sålde Lendal förut men har slutat med det. Via Lendals hemsida får man informationen att man som svensk ska kontakta Johan i Norge men han ger oproffessionella svar vid kontakt och hänvisar vidare till Lendal i UK. Innan jag kontaktar dem ville jag kolla här på forumet om någon lyckats köpa en paddel från Lendal de senaste åren utan att behöva vara kontakt med UK ?

Mvh Stefan H.

Aktuellt

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Hej,

tack för hjälpen. Skönt att det var enklare än att gå via UK. Uppenbarligen ska man inte lita för mycket på vad som står på hemsidor eftersom även ett par av tipsen inte har med på respektive sida att de säljer Lendal.

Mvh Stefan H.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips