Hur formar men innerskon i telis-pjäxor?

  • Trådstartare jonas.olsson@vaxholm.se ()
  • Start datum

jonas.olsson@vaxholm.se ()

Gäst
Finns det någon som vet hur man formar innerskorna i telemarkspjäxor så att de sitter perfekt på fötterna? Det är ett par Garmont Gara vi pratar om (köptes nya på Intersport för 2100 kr!!!!). Tacksam för svar!
 

Anonym från gamla forumet

Gäst
Forma skor

För breda va? Garmont....
Testa att tejpa innerskon på utsidan med tjock tejp.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.