Hjälp!! Väst sökes....

Hejhej alla...

Framlägger nu mitt lilla problem på detta utmärkta forum med hopp om många bra tips;
Jag har under flera år varit på jakt efter en praktisk och smidig väst. Syftet med västen är att kunna använda den såväl på fritid som i arbetet. Jag talar alltså om ett plagg typ "reporterväst". Många fickor, helst svart,
smidig och lätt, gärna snygg *s*, bra kvalité mm. Priset är inte avgörande. Hittar jag rätt är jag beredd att betala en slant. Jag vet att Fjällräven har någon eller några modeller men dessa tilltalar mig inte. Jag vet också att North Face hade en för några år sedan men den tog slut innan jag hann få tag på den.

Jag har hittat en på http://www.garderoben.se som liknar det jag är ute efter.....men den känns inte helt perfekt.

Någon som kan ge mig något bra tips??

MvH
//Per

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jorå...tanken har slagit mig och vissa undersökningar har genomförts...men tyvärr. I dessa butiker finns mest en massa gröna, konstiga västar med krokhängare, flughållare, nätfickor och liknande påhäng. Men tack för tipset!!

//P

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips