Hjälp med att identifiera loppisfynd (Klättermusen)

Hej! Jag hittade en Klättermusen Mithril anorak på loppis för en spottstyver. Är väldigt nöjd med den än så länge, men skulle gärna hitta lite information om den. Min google fu klarar inte att hitta någon information om en mithril-anorak, bara vanlig jacka och byxor. Någon annan som sett denna, eller kanske till och med har en själv?

_20240404_133205.JPG

Hej! Jag hittade en Klättermusen Mithril anorak på loppis för en spottstyver. Är väldigt nöjd med den än så länge, men skulle gärna hitta lite information om den. Min google fu klarar inte att hitta någon information om en mithril-anorak, bara vanlig jacka och byxor. Någon annan som sett denna, eller kanske till och med har en själv?

Visa bilaga 43935
Det är en mithril tröja av den ursprungliga modellen du köpt i softshell från Schöller. Det är en bra och mångsidig tröja som fungerar för både sommar som vinter. Jag har tre stycken som jag använder rätt flitigt. Du har gjort ett fynd.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Det är en mithril tröja av den ursprungliga modellen du köpt i softshell från Schöller. Det är en bra och mångsidig tröja som fungerar för både sommar som vinter. Jag har tre stycken som jag använder rätt flitigt. Du har gjort ett fynd.
Aha, tack! Har du någon aning om hur gammal den borde vara då? De verkar ju inte ha tillverkats på ett tag...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips