-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Havskajak-paddelkompisar sökes i Göteborg
- Trådstartare Tobbsingen
- Start datum
Träffa folk i helgen:Sandie; sa:Jag vill ha paddelsällskap!
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=28374
Ett annat ställe att söka gbg-paddlare på:
http://groups.yahoo.com/group/havskajak/
En annan länk här på Utsidan:
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=11638
Lycka till, och vi ses!
Patric
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Hej!
Äntligen tillbaks i sverige efter 3 långa veckor i England... I helgen blev det paddling med övernattning, kan säga att vi hade tur med vädret. Det lär bli flrta sådana helgturer framöver. Är det någon som vill hänga på ut 9-10 oktober? Ha det gött // Tobbe
Äntligen tillbaks i sverige efter 3 långa veckor i England... I helgen blev det paddling med övernattning, kan säga att vi hade tur med vädret. Det lär bli flrta sådana helgturer framöver. Är det någon som vill hänga på ut 9-10 oktober? Ha det gött // Tobbe
Hejsan
Jag hänger gärna med någon annan helg eller kanske bara på söndagen, lördag är redan proppfull.
Jag är ganska ny på det här med kajak, fick hem min egen i lördags. Har med andra ord inte så många mil i kroppen men det blir väl några till nu i kommande helg. Men som sagt, hör av er om ni skall ut och paddla någon helg.
Jag hänger gärna med någon annan helg eller kanske bara på söndagen, lördag är redan proppfull.
Jag är ganska ny på det här med kajak, fick hem min egen i lördags. Har med andra ord inte så många mil i kroppen men det blir väl några till nu i kommande helg. Men som sagt, hör av er om ni skall ut och paddla någon helg.
Skall prova på forspaddling i Dala Floda i helgen, men vi får höras framöver // Tobbe
Vinterpaddling
Vardagar är svårt för min del. Men det blir säkert flera fina helgpaddlingar i vinter // Tobbe
Vardagar är svårt för min del. Men det blir säkert flera fina helgpaddlingar i vinter // Tobbe
Kajaken ligger för putsning i verkstan denna helgen..
Ang paddling
Hejsan!
Har själv börjat paddla i år och har verkligen fastnat för detta.
Jag köpte mej en egen kajak direkt efter första prov-paddlingen.
Hänger gärna med ut å paddlar i höst.Jag var ute i två dagar med en kompis å paddlade precis å hade jätte-tur med vädret.Hör gärna av dej om ni ska ut fler gånger i höst.Kan slänga upp kajaken på bilen så iläggnings-plats är inget hinder för mej.Kommer att paddla hela året,så länge inte isen hindrar mej.
Mvh Tobias
Hejsan!
Har själv börjat paddla i år och har verkligen fastnat för detta.
Jag köpte mej en egen kajak direkt efter första prov-paddlingen.
Hänger gärna med ut å paddlar i höst.Jag var ute i två dagar med en kompis å paddlade precis å hade jätte-tur med vädret.Hör gärna av dej om ni ska ut fler gånger i höst.Kan slänga upp kajaken på bilen så iläggnings-plats är inget hinder för mej.Kommer att paddla hela året,så länge inte isen hindrar mej.
Mvh Tobias
Är det någon som är sugen på en tur kommande helg (13-14/11)?
En eller två dagar?
Jag har inte så bra koll trevliga paddelturer i GBG området så kom gärna med förslag på lämplig rutt.
En presentation av mig kanske är på sin plats så här efter några inlägg.
Jag är:
31år, man, sambo, från Borås, jobbar med film/tv (därav ledighet på vardagar), ägare av en Prijon Yukon Expedition, har ca. 10 mil paddling i kroppen, segelflyger.
Nu är ju inte detta allt så lite får ni som ev. träffar mig framöver lura ut.
Ha det bra.
En eller två dagar?
Jag har inte så bra koll trevliga paddelturer i GBG området så kom gärna med förslag på lämplig rutt.
En presentation av mig kanske är på sin plats så här efter några inlägg.
Jag är:
31år, man, sambo, från Borås, jobbar med film/tv (därav ledighet på vardagar), ägare av en Prijon Yukon Expedition, har ca. 10 mil paddling i kroppen, segelflyger.
Nu är ju inte detta allt så lite får ni som ev. träffar mig framöver lura ut.
Ha det bra.
Kanske paddling för min del...
På söndag kan det vara läge med en tur för min del. det beror lite på om jag får ordning på min kajak i morgon.. kan höras närmare // Tobbe
På söndag kan det vara läge med en tur för min del. det beror lite på om jag får ordning på min kajak i morgon.. kan höras närmare // Tobbe
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg