• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Havskajak-paddelkompisar sökes i Göteborg

Jag vill ha paddelsällskap! Paddlat ensam hela sommaren, det har ju iofs sin charm men det kunde ju vara kul att ha sällskap ibland :)

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hej!

Äntligen tillbaks i sverige efter 3 långa veckor i England... I helgen blev det paddling med övernattning, kan säga att vi hade tur med vädret. Det lär bli flrta sådana helgturer framöver. Är det någon som vill hänga på ut 9-10 oktober? Ha det gött // Tobbe

Hejsan

Jag hänger gärna med någon annan helg eller kanske bara på söndagen, lördag är redan proppfull.
Jag är ganska ny på det här med kajak, fick hem min egen i lördags. Har med andra ord inte så många mil i kroppen men det blir väl några till nu i kommande helg. Men som sagt, hör av er om ni skall ut och paddla någon helg.

Även vardagar

Är det någon i GBG krokarna som har möjlighet att paddla på vardagarna? Det vore trevligt att komma ut en sväng innan isen lägger sig för i år. Helger är ju inte att förakta heller. Hur har ni det framöver?

Ang paddling

Hejsan!
Har själv börjat paddla i år och har verkligen fastnat för detta.
Jag köpte mej en egen kajak direkt efter första prov-paddlingen.
Hänger gärna med ut å paddlar i höst.Jag var ute i två dagar med en kompis å paddlade precis å hade jätte-tur med vädret.Hör gärna av dej om ni ska ut fler gånger i höst.Kan slänga upp kajaken på bilen så iläggnings-plats är inget hinder för mej.Kommer att paddla hela året,så länge inte isen hindrar mej.
Mvh Tobias

Är det någon som är sugen på en tur kommande helg (13-14/11)?
En eller två dagar?
Jag har inte så bra koll trevliga paddelturer i GBG området så kom gärna med förslag på lämplig rutt.
En presentation av mig kanske är på sin plats så här efter några inlägg.
Jag är:
31år, man, sambo, från Borås, jobbar med film/tv (därav ledighet på vardagar), ägare av en Prijon Yukon Expedition, har ca. 10 mil paddling i kroppen, segelflyger.
Nu är ju inte detta allt så lite får ni som ev. träffar mig framöver lura ut.

Ha det bra.

Kanske paddling för min del...

På söndag kan det vara läge med en tur för min del. det beror lite på om jag får ordning på min kajak i morgon.. kan höras närmare // Tobbe

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips