Har ett tält men ingen användarmanual!

Köpte ett Jack Wolfskin-tält för ca tre år sedan, som jag använde när jag reste i skottland. Då var det så enkelt att sätta upp det, att jag var dum nog att slänga användarmanualen! Och nu ska jag till nya zeeland om en vecka och har såklart helt glömt bort hur man sätter upp tältet, och som sagt står utan manual. Har försökt leta efter en på nätet men inte lyckats.

Någon som vet var jag kan få tag på en användarmanual till Jack Wolfskin Weight Watcher RT?

Blir grymt glad för hjälp.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag hoppas jag slipper använda manual, minns att tältet var lätt att sätta upp senaste gången - men det var ju också tre år sen och mitt minne är definitivt inte att lita på. Tänkte förstås prova sätta upp det hemma innan, men här i götet har det varit minusgrader hur länge som helst nu så jag är rädd att marken är frusen. Tänker dock ge mig ut på fredag iaf, det är ju värt ett försök.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips