Har andersj.se stängt?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Sidan är tilbacks igen :)
Senaste nytt

130207

Tiden går fort när man har roligt, som det heter.

Som en hel del har märkt har hemsidan legat nere ett tag och det berodde på att min webbleverantör stängde sitt webbhotell. Och då jag inte var en ”riktig” kund, utan låg där utan kostnad, så fick jag inte informationen att de skulle stänga. Men nu har jag flyttat domänen och bytt webbhotell.

Det är länge sedan hemsidan uppdaterades, men jag har haft annat fokus under min disponibla tid till egna aktiviteter. Jag har fortfarande full verksamhet med olika DIY-projekt, men nu har det varit fokus på fotografering och filmning. Men jag syr och uppdaterar naturligtvis även min friluftsutrustning. Lätt är rätt, som det heter.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips