Handla i stugor
- Trådstartare P.D
- Start datum
Ren spekulation! Som medlem i STF har jag tillgång till tidigare nämnd bok till årets säsong. Det är det som är det fina, den är färskvara! Jag glömde att Vistasstugorna även har proviant. Naturligtvis finns det risk för slutförsäljning av vissa produkter, men nog finns det mat för det mesta. Tror inte STF lämnar oss i sticket i första taget.KLAGER; sa:STF har också vissa problem med ekonomin så det är väl risk för nedskärningar, om en viss stuga sålde proviant förra året så är det ju inte säkert att de gör det i samm utsträckning i år.
KLAGER; sa:STF har också vissa problem med ekonomin så det är väl risk för nedskärningar, om en viss stuga sålde proviant förra året så är det ju inte säkert att de gör det i samm utsträckning i år.
Ja, det finns särskilda utrymmen för turister med hund. Det är oftast det s.k. säkerhetsutrymmet, som är öppet året runt. Man får hoppas att hundarna kan samsas. På vissa håll har hundar blivit till problem på grund av att dom är så många. Gäller särskilt i Jämtland. Jag tror Blåhammaren är helt hundfri numera.camlingper; sa:Om jag vill ha hunden med mig på rubr. vandring, Abisko - Keb, får hunden sova i stugorna under vägen? Finns det hundmat att köpa under vägen? Undrar jag med liten ryggsäck.
Vänliga hälsningar / Per
camlingper; sa:Om jag vill ha hunden med mig på rubr. vandring, Abisko - Keb, får hunden sova i stugorna under vägen? Finns det hundmat att köpa under vägen? Undrar jag med liten ryggsäck.
Vänliga hälsningar / Per