@trowse, fins det någon mer anledning att du använder karbinhakarna som jag missar?, varför inte bara trä bandet igenom sej själv?
Hammock
- Trådstartare fotografiskt
- Start datum
@trowse, fins det någon mer anledning att du använder karbinhakarna som jag missar?, varför inte bara trä bandet igenom sej själv?
Jag kan sträcka mig till att du och jag har fått samma förklaring från Mat...
[...]
Att ett litet företag skickar en order på 3000-4000kr flera gånger och paketen oförklarligt försvinner utan att på begäran kunna uppvisa tracking nr eller kvitto är för mig inte rimligt. Det har också varit märkligt att i flera fall när jag mailat och frågat om tracking nr och status så svarar Mat typ att "Vi skickar ett nytt idag" helt utan att be mig vänta en vecka till eller liknande, trots att jag erbjudit mig, just för att jag tycker det är orimligt att ett litet företag skulle ösa ut paket som bara försvinner. Mat har skrivit typ, det skickades igår och/eller du får tracking nr till helgen sen när helgen kommit och jag inte fått något mail alls så tar jag kontakt igen och får reda på att "vi hade visst ingen Warbonnet hammock kvar". Nähe? Det var ju lustigt du skrev ju att du skickade ett nytt paket i början av veckan?
Det var pga det sistnämnda som Mat till slut lät Brandon på Warbonnet Outdoors skicka en hammock direkt till mig.
[...]
Så här kör jag, enkelt och smidigt...
https://troswe.wordpress.com/2014/08/07/mitt-nya-hammock-suspension-kit/
Mvh troswe
Hej
Ni som har hh expedition asym, vad säger ni om maxlängden i den?
Funkar den bra till någon som är 187cm och väger in på manliga 100 kg?
Har inte testat hammock men är sugen