haglöfs t-mark

karin.djurvall@mail.bip.net (Karin Djurvall)

Gäst
Jag gillar mina!

Jag har köpt t-mark bibsen och är nöjd med dem. Eftersom min figur ställer vissa krav på passformen försvann många säkerligen bra modeller från urvalet, som inte har vettiga dammodeller. Jag gillar att de är så smidiga i tyget, att de har kevlarförstärkningar på beninsidan och att de går upp litegrann ovanför midjan. Bröstfickan kommer att bli användbar när det blir så varmt att man åker utan jacka. Midjespännet är fånigt däremot, men det kan man leva med. om man bara har tunn tröja under kan hängslena bli lite skaviga, men å andra sidan har de flesta andra modeller liknande hängslelösningar.

Karin

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips