Händer det något??

Tjärnabergen är nog vad bergen ovanför tjärna/paradiset kallats i folkmun.

Ett bra första övernattningstips är ju följa leden från plättbacken till bjusan där et finns en öppen stuga med kamin. Nära vatten och delvis fin natur att vandra igenom. Längd 4-6 km från plättbacken om jag inte minns fel.

Om det är någon som är sugen på att styra opp en träff så är det bara att hojta till.

Jag är gärna med och är ganska flexibel vad det gäller plats och datum. Pga sjukdom lite begränsad i hur långt jag kan vandra, men en liten bit tar jag mig ju.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
God dagens...

Har ni kommit iväg nånstans ?

Jag hakar gärna på om nån vill knata en bit, paddla eller så.

Bor i korkarna av Smebacken men kan åka eg var som nästan.

Den helgen är körd tyvärr för min del.
Är dock ledig helgen därpå och en del vardagar.
Fick ett generöst schema för denna månad, mycket ledigt.

Det är lugnt. Nån av de övriga i tråden kanske kan helgen efter, själv så har jag redan lovat iväg mig på annat. Lite sugen på Gyllbergen nån gång framöver i alla fall.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips