Gubbvarning för TNF

svenska produkter

Jag ber om ursäkt; dessutom finns det ytterligare en skofabrikör som är riktigt svensk, Lowa tror jag den heter. Sen har vi ju Klepper-kajakerna, icke att förglömma! Nu när jag tänker på det, så undrar jag om inte TNF också är svenskt på något sätt...det borde vara så?
 
Nu såg jag hur denna tråd DOG + + + + + + i ett dravel på grund av att vissa aldrig kan hållar tuten å käften glappar så ålatran rinnande nedför skjortbröstet även när han äter ..... // Roland
 
walk_alone; sa:
Nu såg jag hur denna tråd DOG + + + + + + i ett dravel på grund av att vissa aldrig kan hållar tuten å käften glappar så ålatran rinnande nedför skjortbröstet även när han äter ..... // Roland

Precis, ingen som har något att säga om det jag tog upp i mitt inlägg i tråden exempelvis?

Tycker det tål att diskuteras.

/ G
 
ägg!

Jaaa.. det var väl synd att denna seriösa tråd dog för att alla inte har samma humor.. Vissa skämt är helt jätteskoj om man är osäker på sin m*nlighet och bär skinnbr*llor och vissa skämt är bara dumma, fåniga och korkade, så visst borde de oliktänkande hålla sin k*ft.. Eller hur var det nu?
 
Re: ägg!

FJS90/91; sa:
Jaaa.. det var väl synd att denna seriösa tråd dog för att alla inte har samma humor.. Vissa skämt är helt jätteskoj om man är osäker på sin m*nlighet och bär skinnbr*llor och vissa skämt är bara dumma, fåniga och korkade, så visst borde de oliktänkande hålla sin k*ft.. Eller hur var det nu?
Du vet att jag aldrig skämtar och är fullständig humorlös och aldrig lägger mig i trådar där jag inget har att tillföra och det skall du bara veta att RIKTIGA MÄN FRÅN NORR bär skinnbrallor i skogen medan FJOLLOR FRÅN SÖDER bär dom på korgen // Roland
 
tigertamjaren; sa:
walk_alone; sa:
Nu såg jag hur denna tråd DOG + + + + + + i ett dravel på grund av att vissa aldrig kan hållar tuten å käften glappar så ålatran rinnande nedför skjortbröstet även när han äter ..... // Roland
Precis, ingen som har något att säga om det jag tog upp i mitt inlägg i tråden exempelvis?
Tycker det tål att diskuteras.
Håller med exilskåningen, lägg in den under en ny rubrik så kan vi ta upp den. Denna tråd är körd - jag erkänner min del i dödsstöten ;-) Men jag har ju inge å jöra .... // Roland
 
Re: Re: ägg!

walk_alone; sa:
Du vet att jag aldrig skämtar och är fullständig humorlös och aldrig lägger mig i trådar där jag inget har att tillföra och det skall du bara veta att RIKTIGA MÄN FRÅN NORR bär skinnbrallor i skogen medan FJOLLOR FRÅN SÖDER bär dom på korgen // Roland

moi fjolla?

Snubbar från norr tror att dom e hårda, skångingar snackar omn att dom e hårda och 08 fattar inte vad som händer.. Men dom som aldrig säger nått är småläningarna för dom har inte tid att sitta framför datorn eftersom dom i 400-år har tjurat sten, dom jävlarna får fan tjura sten för att maskrosorna skall kunna ta sig!!


(men varför har man skinnbrallorna i korgen, ska man inte ha svamp där?)


.
[Ändrat av FJS90/91 2003-10-28 kl 14:40]
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.