Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Gubbvarning för TNF
- Trådstartare Rocke
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
walk_alone; sa:Nu såg jag hur denna tråd DOG + + + + + + i ett dravel på grund av att vissa aldrig kan hållar tuten å käften glappar så ålatran rinnande nedför skjortbröstet även när han äter ..... // Roland
Precis, ingen som har något att säga om det jag tog upp i mitt inlägg i tråden exempelvis?
Tycker det tål att diskuteras.
/ G
ägg!
Jaaa.. det var väl synd att denna seriösa tråd dog för att alla inte har samma humor.. Vissa skämt är helt jätteskoj om man är osäker på sin m*nlighet och bär skinnbr*llor och vissa skämt är bara dumma, fåniga och korkade, så visst borde de oliktänkande hålla sin k*ft.. Eller hur var det nu?
Jaaa.. det var väl synd att denna seriösa tråd dog för att alla inte har samma humor.. Vissa skämt är helt jätteskoj om man är osäker på sin m*nlighet och bär skinnbr*llor och vissa skämt är bara dumma, fåniga och korkade, så visst borde de oliktänkande hålla sin k*ft.. Eller hur var det nu?
tigertamjaren; sa:Precis, ingen som har något att säga om det jag tog upp i mitt inlägg i tråden exempelvis?
/ G
Starta en ny tråd med din betydligt mer intressanta tanke än urinlägget i den här tråden..
Re: ägg!
Du vet att jag aldrig skämtar och är fullständig humorlös och aldrig lägger mig i trådar där jag inget har att tillföra och det skall du bara veta att RIKTIGA MÄN FRÅN NORR bär skinnbrallor i skogen medan FJOLLOR FRÅN SÖDER bär dom på korgen // RolandFJS90/91; sa:Jaaa.. det var väl synd att denna seriösa tråd dog för att alla inte har samma humor.. Vissa skämt är helt jätteskoj om man är osäker på sin m*nlighet och bär skinnbr*llor och vissa skämt är bara dumma, fåniga och korkade, så visst borde de oliktänkande hålla sin k*ft.. Eller hur var det nu?
Håller med exilskåningen, lägg in den under en ny rubrik så kan vi ta upp den. Denna tråd är körd - jag erkänner min del i dödsstöten ;-) Men jag har ju inge å jöra .... // Rolandtigertamjaren; sa:Precis, ingen som har något att säga om det jag tog upp i mitt inlägg i tråden exempelvis?walk_alone; sa:Nu såg jag hur denna tråd DOG + + + + + + i ett dravel på grund av att vissa aldrig kan hållar tuten å käften glappar så ålatran rinnande nedför skjortbröstet även när han äter ..... // Roland
Re: Re: ägg!
moi fjolla?
Snubbar från norr tror att dom e hårda, skångingar snackar omn att dom e hårda och 08 fattar inte vad som händer.. Men dom som aldrig säger nått är småläningarna för dom har inte tid att sitta framför datorn eftersom dom i 400-år har tjurat sten, dom jävlarna får fan tjura sten för att maskrosorna skall kunna ta sig!!
(men varför har man skinnbrallorna i korgen, ska man inte ha svamp där?)
.
[Ändrat av FJS90/91 2003-10-28 kl 14:40]
walk_alone; sa:Du vet att jag aldrig skämtar och är fullständig humorlös och aldrig lägger mig i trådar där jag inget har att tillföra och det skall du bara veta att RIKTIGA MÄN FRÅN NORR bär skinnbrallor i skogen medan FJOLLOR FRÅN SÖDER bär dom på korgen // Roland
moi fjolla?
Snubbar från norr tror att dom e hårda, skångingar snackar omn att dom e hårda och 08 fattar inte vad som händer.. Men dom som aldrig säger nått är småläningarna för dom har inte tid att sitta framför datorn eftersom dom i 400-år har tjurat sten, dom jävlarna får fan tjura sten för att maskrosorna skall kunna ta sig!!
(men varför har man skinnbrallorna i korgen, ska man inte ha svamp där?)
.
[Ändrat av FJS90/91 2003-10-28 kl 14:40]
Neues strang
Okey då lads, som påbjudet slänger jag in ny tråd i ämnet. Lite konspiratoriskt klassperspektiv?
Här kommer tråden: Monopolpriser
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=23249#post122470
/ G
[Ändrat av tigertamjaren 2003-10-28 kl 14:49]
Okey då lads, som påbjudet slänger jag in ny tråd i ämnet. Lite konspiratoriskt klassperspektiv?
Här kommer tråden: Monopolpriser
http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=23249#post122470
/ G
[Ändrat av tigertamjaren 2003-10-28 kl 14:49]
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg