och därmed har vi vänt svart till vitt och dödförklarat tråden! Strålande Malindo!
/ G
/ G
Rocke; sa:The North Face breda distribution med framför allt skaljackor har, tycker jag, sänkt varumärket rejält. TNF-loggan syns lite överallt på stan och känns definitivt inte speciellt "het". [...]
Kläderna blir naturligtvis inte sämre för att de syns allt mer, men risken är att det blir lite Skogsmulle-varning över märket.
tigertamjaren; sa:Nån har gjort lite pipi som tysken säger.
/ G
tigertamjaren; sa:Som sagt, att sparka liv i ett lik är bra jobbat gode herr Mjölnare!
![]()
/ G
sachsaren; sa:Jag vandrar t.ex. med en gammal bundeswehrbyxa och jag struntar i om jag ser ut som en vilsegången landsknekt.
Varför ska allting vara exotiskt?
bogart; sa:Yllestrumpor andas hur bra som helst.
Arcte... kan inte ens uttala ordet äxotiskt ....*LOL*... har aldrig varit det är mycket plast i ordet, yta utan något beständigt, som ..*något man ba måste ha för att verka cool*... Borde kansk lista vad alla varumärke står för, det varierar mycket mellan oss ute och på utsidan. // Rolandmalindo; sa:Om man exempelvis köper just Arcteryx för att signalera exotism bör man se upp: den lilla, sjálvständiga David har ju nu som bekannt sâlt sig till Goliat (Salomon/Adidas), och därmed blivit komersiell och multinational! En klar fälla för den renodlade exoten, med andra ord!
walk_alone; sa:... Borde kansk lista vad alla varumärke står för, // Roland