Fast det står "vattentätt och ventilerande 3-lagersmaterial", det tolkade jag som membran? Orimligt högt pris annars.Saknar membran/ventialtion enligt specen.
Känns den tät om du blir varm innifrån?
/Patrik
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
GTX/membran skalvantar med löst foder - 2024?
- Trådstartare tango
- Start datum
Under manga ar var Outdoor Research Alti "go-to-vantarna" for riktigt kallt vader. De ar inte speciellt billiga och jag vet inte var du far tag pa dem i Sverige.
www.outdoorresearch.com
Men's Alti II GORE-TEX Mitts | Outdoor Research
Redesigned to fit and perform better on your biggest objectives and coldest days. Waterproof GORE-TEX outer shell mitts pair with a removable fleece liner gloves for an all-in-one layering system that keeps your hands nimble, warm, and comfortable.
Betalt samarbete
Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Jag hade fel. Detta är modellen jag har erfarenhet av:De här använder jag.
![]()
Seam Sealed Mitt - Svart | Hestra Gloves
Vind- och vattentätt lättviktsskal, som är enkelt att ta med sig i fickan under vandringen. Ett perfekt extra skydd mot vind, väta och snö. Fungerar utmärkt som ett extra skal över grundhandsken och kan även kombineras med många av våra liners. Storleksguide: Skal- och grundhandske bör vara i...www.hestragloves.se
Hydra Seam Sealed Mitt - Svart | Hestra Gloves
Funktionell skalhandske i 3-lagers polyamidväv med tejpade sömmar. Perfekt som vind- och vattentät överdragshandske ovanpå en grundhandske i blött väder. Fungerar också utmärkt tillsammans med många av Hestras löstagbara foder. Enkel att rulla ihop i ficka eller ryggsäck när den inte används...
Dela: