Fast det står "vattentätt och ventilerande 3-lagersmaterial", det tolkade jag som membran? Orimligt högt pris annars.Saknar membran/ventialtion enligt specen.
Känns den tät om du blir varm innifrån?
/Patrik
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
GTX/membran skalvantar med löst foder - 2024?
- Trådstartare tango
- Start datum
Under manga ar var Outdoor Research Alti "go-to-vantarna" for riktigt kallt vader. De ar inte speciellt billiga och jag vet inte var du far tag pa dem i Sverige.
www.outdoorresearch.com

Men's Alti II GORE-TEX Mitts | Outdoor Research
Redesigned to fit and perform better on your biggest objectives and coldest days. Waterproof GORE-TEX outer shell mitts pair with a removable fleece liner gloves for an all-in-one layering system that keeps your hands nimble, warm, and comfortable.

Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Jag hade fel. Detta är modellen jag har erfarenhet av:De här använder jag.
![]()
Seam Sealed Mitt - Svart | Hestra Gloves
Vind- och vattentätt lättviktsskal, som är enkelt att ta med sig i fickan under vandringen. Ett perfekt extra skydd mot vind, väta och snö. Fungerar utmärkt som ett extra skal över grundhandsken och kan även kombineras med många av våra liners. Storleksguide: Skal- och grundhandske bör vara i...www.hestragloves.se

Hydra Seam Sealed Mitt - Svart | Hestra Gloves
Funktionell skalhandske i 3-lagers polyamidväv med tejpade sömmar. Perfekt som vind- och vattentät överdragshandske ovanpå en grundhandske i blött väder. Fungerar också utmärkt tillsammans med många av Hestras löstagbara foder. Enkel att rulla ihop i ficka eller ryggsäck när den inte används...

Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg