Gpsmap60CS

Är det nån som kan"trixet" att få Gps'en att samtidigt visa alla waypoints som finns överförda från MapSource.
Hans

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Frågan är lite kryptisk ...

... men ett svar kan vara: Från Kartsidan tryck Meny en gång. Välj Kartinställningar. Gå till höger eller vänster i raden av ikoner till den med en flagga. Du kan där välja vid vilken nivå Egna waypoints skall visas. Sätt det värdet så högt som möjligt.

För att slippa se en gröt av waypoints brukar jag ha värdet 1,2 km inställt.

Re: Frågan är lite kryptisk ...

Memme; sa:
... men ett svar kan vara: Från Kartsidan tryck Meny en gång. Välj Kartinställningar. Gå till höger eller vänster i raden av ikoner till den med en flagga. Du kan där välja vid vilken nivå Egna waypoints skall visas. Sätt det värdet så högt som möjligt.

För att slippa se en gröt av waypoints brukar jag ha värdet 1,2 km inställt.

/QUOTE

Exakt den info jag var ute efter.

"En får tacke"

I läget Auto visar den massor med waypoints. Hur många beror på den generella inställningen för detaljrikedom på kartan. Men det brukar bli för många när man zoomar ut en bit, så man ser inte kartan för alla waypoints.

Anders

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips