GPS + Palm

Jag har en Garmin eTrex Venture och en Palm IIIe

Jag behöver kartprogram till Palmen och en sladd att koppla ihop de två med.

Var hittar jag programmet? Gärna gratis eller mycket billigt.

Var kan jag köpa sladden? Gärna billigt och gärna i Stockholm.

Mvh, Per Nyberg.

Läs gamla inlägg

Standard svar. Läs gamla inlägg, använd sökfunktionen och sök på kabel resp Palm.

Per

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Otillräckliga svar.

Jag har redan läst gamla inlägg ett hundratal gånger. Nu vill jag ha ett rakt svar för en lösning med min eTrex Venture och min Palm IIIe.

Program och kabel! Var köper jag kabeln i Sverige? Var får jag tag i programvaran, billigt eller gratis!

Gratis program

Nu har jag fått tag på kabeln.

Fattas bara ett program till palmen.
Jag har försökt hitta ett bra och billigt program men hittar inte det jag söker.
Fugawi är lite väl dyrt så jag undrar om det finns något program någonstans som är gratis eller mycket billigt. Det enda jag vill är att kunna se min position på en karta i min palm IIIe.

Mvh, Per Nyberg.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.