Golite Quest - Var köpa?

Hej alla,

vet någon var det fortfarande går att få tag på Golite Quest large? Måste jag börja leta utomlands?

Mvh
Peter P.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Om du inte hittar någon i Sverige så finns den i England på ultralightoutdoor.

Kostar £148 inkl. frakt till Sverige dvs ungefär 1541 SEK

Jag beställde min GoLite Jam därifrån och det blev flera 100 billigare än det bästa priset i Sverige.

Direktlänk:
http://www.ultralightoutdoorgear.co.uk/golite_quest_72litre_rucksack.html

Om det är det bästa priset du kan hitta vet jag inte, men jag kan verkligen rekommendera företaget i länken ovan!

finns ibland kampanj - outdoorwarehouse

Här kan du få en women's GoLite Quest för 56 pund, så länge den är kvar. 600 + frakt!

http://www.outdoorwarehouse.co.uk/index.cfm?action=shop.detail&b=GoLite%202009%20Packs%20Winter%20Sale%20-%2060%25%20off%20RRP&p=Quest%202009%20Version&pid=CC2FC4BD-FF29-08BD-486A6F6278232ED9&cid=F0590123-93E6-4369-8E1EF4936A670469&bid=&order=priceHigh&parent=offers&page=3

Kolla lite bland deras andra special offers också. Än finns det t ex kvar GoLite Ultra 20 quilt för 100 pund, ryggsäckar och lite annat smått o gott

Senast ändrad:
På de hemsidor som länkas till i den här tråden så uppges ju att medium rymmer 72 lit och large 76 lit, ingen stor skillnad, men ändå. Large finns emellertid inte att beställa.
På backcountrygear som jag tipsade om finns både M och L, men dom uppger ju helt andra volymuppgifter
M rymmer 3782 cu in = 62 lit
L rymmer 4026 cu in = 66 lit
Vad skall man tro på?
Vad får man om man beställer en M därifrån?

/Hans

På de hemsidor som länkas till i den här tråden så uppges ju att medium rymmer 72 lit och large 76 lit, ingen stor skillnad, men ändå. Large finns emellertid inte att beställa.
På backcountrygear som jag tipsade om finns både M och L, men dom uppger ju helt andra volymuppgifter
M rymmer 3782 cu in = 62 lit
L rymmer 4026 cu in = 66 lit
Vad skall man tro på?
Vad får man om man beställer en M därifrån?

/Hans

Detta är storlekarna på damryggsäckarna! Frågan är om de själva är medvetna om detta?
//Peter

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips