God Jul och Gott Nytt År!

En liten hälsning från Oxelösund!
 

Bilagor

  • God Jul 4.jpg
    God Jul 4.jpg
    32.3 KB · Visningar: 467
Salud!

Ja God Jul och Gott Nytt År!

Jag halkade in på den här sidan för nått år sedan och det ångrar jag inte.

Trots att jag vet och kan allt efter ett långt friluftsliv så inser jag vad lite jag kan och vet tack vare Er här.
Det är lärorikt och kul att tillsammans delge varandra våra erfarenheter.

Så, tack till er alla och jag ser fram åt ett nytt år. (Om man säger så, typ) 😉👍
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.