Gissa positionen världen

Aha, är det den jättelånga i Učja-kanjonen? Det blir då i början av Soča-leden.
Jo, man kan nog få in Triglav i fonden i vissa vinklar.

Senast ändrad:
Ja, var på en väldigt fin zipline tur där. 7 ziplines där den första tror jag var +100 m över vattnet och den sista gick några meter över vattnet mellan väggarna. Fint område, fick med oss Triglav, sup och bad i Bled, forspaddling i socca, några fina stora grottor och sup och bad i medelhavet i Italien.

Jag har inte åkt den här heller, kom från lite annat håll och höll mig mest högre upp. Finns också en åt motsatt håll i Planica. Men jättefina trakter överlag.

Ska vi försöka släppa in fler i tråden? Det blir ju mest du och jag som lägger upp bilder.
Jag väntar gärna någon dag för att se om någon annan känner sig manad.

Aktuellt

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.
Jag kan lägga upp en. Vad heter toppen till höger?
IMG_20200801_123120.jpg

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips