Gissa position

På den här bilden står jag uppe på fjället i fråga och fotar mot det ställe som jag tog den första bilden från:
IMG_4487.JPG

Så trevligt att se en bild som inte kan vara tagen "varsomhelst"! Men jag vill uttrycka min beundran för er som kan gissa rätt även på sådana "omöjliga" bilder.

Nej, tyvärr har jag inga nya bilder att komma med. Jag schabblade bort de chanser som fanns under säsongen, bl. a. väntade jag alltför länge på bättre väder, och sen var det för sent. Nästa år ska jag vara mer beslutsam. Jag hoppas således att någon annan kan bidra med något att gissa på.

Aktuellt

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I förra veckan la sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongsstarten.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips