Gissa position

Jonity, du har så rätt!
Vadet var svinkallt just då vi passerade.
Ser fram emot din bild!
Jag vill minnas att det var iskallt när jag gick där också :)!
Då fortsätter vi.

Vart är bilden tagen?

Bilagor

• 20230705_121532.jpg
    20230705_121532.jpg
    1.5 MB · Visningar: 191

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Nu är vi nära, men inte riktigt riktigt framme. Platsen bilden är tagen på ligger inte långt ifrån en mindre känd startpunkt för turer.
Det bör vara en bit upp efter Tossåsen, med vy upp mot Dörrpiken.
Den här bilden är tagen lite längre fram än din, uppe på höjden innan sjön som anas genom träden på din bild. Där är ett litet hjärtformat snöfält med samma form på våra bilder.
P7250015.JPG

Det bör vara en bit upp efter Tossåsen, med vy upp mot Dörrpiken.
Den här bilden är tagen lite längre fram än din, uppe på höjden innan sjön som anas genom träden på din bild. Där är ett litet hjärtformat snöfält med samma form på våra bilder.
Visa bilaga 43558
Nu har vi hamnat rätt. Fast min fantasi är nog för dålig för att kunna hitta det hjärtformade snöfältet tyvärr. Varsågod. Nästa bild är din.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips