Gissa position

Ok skoj!

Vilka är de här topparna då? (eller en av dem räcker)
IMG_0190.jpeg

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Behöver nog ringa in det mer innan jag kan gissa... Är det toppar i Sarek vi ser? Eller ännu längre norrut?
Ja förstår att det kan behövas, på ett sätt är det ett inte alltför svårt motiv att ringa in, även om topparna inte är bland de mest kända eller högsta. Det är absolut norr om Sarek. Nästa eventuella ledtråd får bli en nivå skarpare :)

Senast ändrad:
Jag skulle t.o.m. vilja hävda att de ligger i ett annat land, för detta är väl profilfjällen i Riksgränsen, d.v.s. Beassetčohkka till vänster. Fotoplats förmodligen mellan Katterjåkk och Vassijaure eller därikring.

Jag skulle t.o.m. vilja hävda att de ligger i ett annat land, för detta är väl profilfjällen i Riksgränsen, d.v.s. Beassetčohkka till vänster. Fotoplats förmodligen mellan Katterjåkk och Vassijaure eller därikring.
Ja det är rätt, jag har misstagit motivet till att vara två av de de svenska topparna något åt öster.

Pinsamt, inte lätt att gissa rätt när motivet ligger i ett annat land 😬 ☺️ 🙃

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips