Gissa position

Helt rätt, imponerande! Jag blev själv förvånad över att man kunde se så långt bort som till Sarek härifrån.
Din tur, nästa bild!

Sanslöst skickligt av Sauvakavelija! Låt vara att toppen gick att identifiera, men jag kan inte förstå hur du kunde hitta rätt sjö bland alla tänkbara. Även JoBers rätta gissning på topparna 1455 och 1570 imponerar. Ser fram mot den spännande fortsättningen.......

Tack för era lovord, de gläder mig stort. Tyvärr är det så att jag i dag måste resa till en fjälltur igen och kan inte lägga till en ny bild just nu. Kanske någon annan lägger till nästa bild?

Ha en trevlig tur! Då passar jag på att lägga upp en ny bild, som är tagen sent på kvällen.
Vad heter fjället vid horisonten? Och från vilken topp är bilden tagen?

Bilagor

• IMG_2836.jpg
    IMG_2836.jpg
    276.3 KB · Visningar: 337

Aktuellt

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Hej!

Jag undrar om vi har förflyttat oss särskilt långt? Tycker det känns som det mellersta passet upp västerut från Lunndörren, alltså Gruvfjällets nordsida till vänster i bild.

Mvh Filip

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.