Garmin streepilot c330

Hej.
Jag köpte en Garmin streepilot c330 i USA för några veckor sedan. Det visade sig vara en lyckad investering, man sparade mycket tid genom att slippa leta efter adresser.
Nu finns ju bara USA-kartan i GPS:en, men den har en slid för ett SD-kort.
Till min fråga: vilken karta ska jag använda för att få täckning över europa?? Eller åtminstonde skandinavien..?
Vet någon var man hittar en karta som fungerar med min c330?
Kan den finnas att ladda ner någonstans?
Tom garmin.se är osäkra..

Tackar på förhand.
[Ändrat av rejsbo 2006-05-31 kl 18:41]

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
rejsbo; sa:
Lägg till frakten på €33 så hamnar du på €265. Eftersom Schweiz inte är med i EU så antar jag att du skall lägga på 25% svensk moms också.

Utan att direkt ha letat hittar jag detta bilkit till 276C för €226,68 inklusive frakt och moms. Då får du lite annat småplock med också som du kan sätta ut en annons och sälja om du vill.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips