Garmin 60 CSX Svensk eller USA modell??

Är i valet och kvalet att köpa en Garmin 60 CSX frågan är om jag ska köpa en svensk eller en usa såld. Usa modellen är ett par hundra billigare och det följer med mer tillbehör.....
Är det svårt att "göra" en svensk av den...med svenska menyer, språk mm.
Kan någon i så fall göra en liten guide eller finns det sådana redan??
mvh
Anders

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Är i valet och kvalet att köpa en Garmin 60 CSX frågan är om jag ska köpa en svensk eller en usa såld. Usa modellen är ett par hundra billigare och det följer med mer tillbehör.....
Är det svårt att "göra" en svensk av den...med svenska menyer, språk mm.
Kan någon i så fall göra en liten guide eller finns det sådana redan??
mvh
Anders

Med senaste uppdatering följer bl.a svenska språket så det behövs inte längre att patcha enheten för att få svensk meny. (tack o lov..äntligen!)

Med senaste uppdatering följer bl.a svenska språket så det behövs inte längre att patcha enheten för att få svensk meny. (tack o lov..äntligen!)

Det låter bra, men min enhet hittar bara dom engelska trots uppdatering till v3.60... finns det ett bra sätt att locka ut andra språken också utan att använda ful-program? texterna på svenska finns i filen som laddas i navigatorn så det kan ju inte vara ett superhack som behövs!

/Andreas

Svenska

Jag har heller inte lyckats fixa svenska på min 60CSx, trots uppdatering till 3.60 utan fick patcha och då försvann en del mina iställningarna på färddatorsidan. Mysko.

Någon som har något råd??

Häls/Jan

Inte heller jag fick Svenska som alternativ.
Plötsligt var alla menyer på spanska (portugisiska??), o jag fick treva mig fram....

Men sånt gick ju att lösa...

Tjenis!
Nån som vet om det går att bara lägga in språk med Garpatch eller måste man göra en komplett flashning med ny Firmware?
Har en US Astro men kan inte hitta någon firmware att ladda ner och har inte lyckats få tag på nått prog för att få ut den ur gpsen själv.:(

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips