Fungerar inte med firefox

När jag kör med Firefox tycker vbulletin inte att jag kan logga in. sajten i övrigt tycker dock det.

Christian

skrev ett reply till detta, samtidigt som thomas flyttade det, och replyet hamnade i framtidsforumet, utan koppling till detta.

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

talthoff

Forumvärd
Troligen beror det på att du har en gammal cookie kvar, pröva att rensa cookie:n för Utsidan.
Jag ser samma effekt ...i Firefox. Men inte i IE.

(Dom g:a cookie:na är inte kompatibla med dom nya ..)

-Thomas

talthoff

Forumvärd
Jag gjorde logout i FF, sen startade jag om FF. Då funkar det att logga in..detta inlägg skriver jag i FF.

-Thomas

Ja det gör det, och jag som öppnade inställningar, valde sekretess och sen kakkor, angav UTSIDAN och sen rensade dem .

Ett alternativt sätt, men logga ut verkar smidigare:)

Stänger nu denna tråd.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips