• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

...

Ja sicket dilemma det är att träffa folk när man tycker om att röra sig utomhus.Sällan man är ute sena kvällar på krogen när man vet att det sker på bekostnad av nästa dags aktiviteter....hur lätt är det att träffa nån då? =o( Inte så många killar heller som tror att man kan vara "riktigt tjejig" och endå tycka om att vandra,va med på jakt osv....
 
Ja sicket dilemma det är att träffa folk när man tycker om att röra sig utomhus.Sällan man är ute sena kvällar på krogen när man vet att det sker på bekostnad av nästa dags aktiviteter....hur lätt är det att träffa nån då? =o( Inte så många killar heller som tror att man kan vara "riktigt tjejig" och endå tycka om att vandra,va med på jakt osv....

Själv ser jag inte direkt krogen som den arena som är att föredra, så att prioritera nästa dags aktiviteter blir därmed lätt. Frågan blir ju då hur man ska bära sig åt istället -- det gäller väl att lyckas stöta på något/någon intressant när man är just ute och rör sig, men det är visst inte så lätt det heller. Dock har de som vet hävdat länge nu att "kvinnorna tar över i fjällen", så det kanske är läge... ;)
 
Gbg

Hej Gbg gruppen.
Om ni planerar fler träffar så hänger jag gärna på. Det låter som en trevlig, glad och enkel grupp. Ni kanske har lust att cykla eller vandra?
 
Singlar i Göteborg

Jag skulle gärna hänga med eller ordna någon aktivitet tillsammans med andra singlar framöver. Vandring, långfärdsskridskor eller en stilla paddling i Vättlefjäll lite längre fram.
H. Anette
 
Hej!
Är Stockholmsgruppen fortfarande aktiv? Det hade varit kul att träffa jämnårigt och friluftsintresserat folk från Stockholm!! :)
/Nyinflyttad 27-åring.
 
Jag bor i Gbg och hänger gärna på vandring och även andra friluftsaktiviteter, paddlar gärna senare i vår, och skulle hemskt gärna vilja ut på en ridtur om nån vill hänga med. :)

/Ulrika
 
Karlstad någon?

Friluftsintresserad i Karlstad? Har börjat tröttna lite på mina egna tankar när jag är ute....vore intressant att ta del av någon annans perspektiv! =)

Kristin, 25
 
En fråga till er Stockholmssinglar. Hur ser intresset ut om man skulle dra ihop en skidresa för oss singlar till exemplevis Kungsberget eller Romme över en Lördag? Vet att det avgår bussar från centan för cirka 400:- inkl. liftkort.

Är ju ett ganska bra sätt att lära känna nya vackra ansikten...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.