• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

klätterträff kanske? nybörjare?

....träff och hitta på något?
alla som vill lära sig klättra...
kan det här vara något???


Hejsan,
Lör 2 feb är det inomhus instruktörs examination för några av oss friluftsledare. Vi söker nu "elever" till denna dag.
Nybörjare sökes till topprepskurs samt teknikkurs.
Topprepsklättrare sökes till ledklätterkurs samt teknikkurs.
Vill du vara med eller känner du någon annan som skulle vilja få en gratis klätterkurs?

hör av er om ni vill haka på...jag är stockholmare...och gillar utsidans "kaos" - artade träffsystem *ler stort*...

kraaaaaaaaaaaaam anna
 
:) haha

Men vad hände nu då, hur kom det sig att det bara blev en massa skåningar i detta forum, vars äääääär ni norrläääänningar?? ...Borta...

Lite frånvarande ett tag bara. Jag skulle gärna träffas och hitta på nån uteaktivitet. Är i Umeå nån gång nu och då så det kan kanske gå att passa in?

/ Morgan
 
Lite frånvarande ett tag bara. Jag skulle gärna träffas och hitta på nån uteaktivitet. Är i Umeå nån gång nu och då så det kan kanske gå att passa in?

/ Morgan[/QUOTE

Norrlänningar är iaf handlingskraftiga :) Ja visst, jag hittar gärna på nåt, inte för att jag har någon aning om vad man hittar på här i krokarna, flyr oftast stan för uteaktiviteter
 
Maria är handlingskraftig!

Magda raggar stenhårt här ser jag ;-)
Nu är det ju så att vi ska till Jokkmokks vintermarknad och sova i en snödriva nästa helg. Om några av de efterlysta norrländska fiskekillarna, eller fisketjejer, eller andra fiskekillar eller fisketjejer, eller andra killar, eller tjejer, har tänkt sig dit också så kan vi ju hjälpas åt att hålla värmen helt enkelt.
Jag kommer förresten åka norrlandståget från Herrljunga till Umeå på kvällen den 7:e februari. Om nån annan också har tänkt göra det så vore det trevligt med lite sällskap och hjälp att förfira min födelsedag (som är den åttonde).
 
Magda raggar stenhårt här ser jag ;-)
Nu är det ju så att vi ska till Jokkmokks vintermarknad ....Jag kommer förresten åka norrlandståget från Herrljunga till Umeå på kvällen den 7:e februari. Om nån annan också har tänkt göra det så vore det trevligt med lite sällskap och hjälp att förfira min födelsedag (som är den åttonde).

Nämen hello tjejen!

Ja, jag måste ju lägga in lite stötar här, har ju traskat runt i varenda norrländska skogsdunge, scannat av hela fjällkedjan samt stått och spanat i varenda vattendrag, stort som smått, efter en redig friluftskille men inte har man lyckats springa på någon vettig ;)

Och du då, "...jag ska åka norrlandståget, vore det trevligt med lite sällskap och hjälp att förfira min födelsedag..." ...tala om storraggartjejen :) Men mycket smart skrivet, en utmärkt ide att bjuda in fler till vår expedition till Jokkmokk :D
 
Var e skåningarna?

men var är skåningarna

Förmodligen i Skåne! Jag känner i.o.f.s. några som numera bor i Göteborg.

Frågan är dock: Var e Göteborgarna ??? Jag la ut en liten trevare om vi inte skulle ha ett eget forum
i Göteborg , eller kanske Västra Götaland! Jag tror att 7 (kanske 9) svar dök upp. Så såpass många borde det ju finnas åtminstone!
 
....träff och hitta på något?
alla som vill lära sig klättra...
kan det här vara något???


Hejsan,
Lör 2 feb är det inomhus instruktörs examination för några av oss friluftsledare. Vi söker nu "elever" till denna dag.
Nybörjare sökes till topprepskurs samt teknikkurs.
Topprepsklättrare sökes till ledklätterkurs samt teknikkurs.
Vill du vara med eller känner du någon annan som skulle vilja få en gratis klätterkurs?

hör av er om ni vill haka på...jag är stockholmare...och gillar utsidans "kaos" - artade träffsystem *ler stort*...

kraaaaaaaaaaaaam anna

Hakar gärna på...vi skulle väl förska träffas i helgen hursomhelst för annat så då finns det kanske möjlighet att ta det i anslutning till varandra.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.