• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Förmodligen i Skåne! Jag känner i.o.f.s. några som numera bor i Göteborg.

Frågan är dock: Var e Göteborgarna ??? Jag la ut en liten trevare om vi inte skulle ha ett eget forum
i Göteborg , eller kanske Västra Götaland! Jag tror att 7 (kanske 9) svar dök upp. Så såpass många borde det ju finnas åtminstone!

Själv så är jag född i göteborg men flyttat till Norrland (om nu mitten av Sverige får klassas som Norrland enligt de inventeringar av frilufsande män som har beskrivits här ovanför, jag är tveksam om den inventeringen är fullständig i såfall ;)) så frågan är om det kan klassas som norrländsk göteborgare eller göteborsk norrlänning?
 
Well, här är iaf en göteborgare till... och singel, letar dock lika mkt efter manliga vänner som förhållanden, väl bäst o tillägga eftersom det nu var specifikt singlar som efterfrågades.;) Hur som helst, så här på vintern lockar det mest m opretantiösa dagsvandringar i naturen, när det nu inte finns snö för skid el pulkaåkning:)
 
Grön här!

En helt grön tjej här från Göteborg!
Fler göteborgare som är intresserade av att planera lite aktiv fritid utomhus nu när våren börjar närma sig och till och med solen skiner idag?!!

Lotta
 
Är det ngn som "har hand om" denna mejl-lista? Vill hemskt gärna också vara med på den:) men känns inte vidare nätsäkert att lägga ut sin e-mejl-adress där vem som helst kan läsa den.
 
Hej hej

Finns det några i Göteborgs Regionen som vill ut och upptäcka Vandringsleder i närregionen.
Typ Sandsjäbacka leden, tänkte annars själv ta en vandring nu till helgen med start vid sisjön.
Lugnt tempo..
 
Om det blir fler tillfällen längre fram på våren är jag intresserad, just nu är det knôfullt m arbete inför toktidiga sjösättningar.
 
Snart april...

...och då kanske vi kan få lite vårväder? *hoppas*
Annars har det ju i princip varit höst i 14 månader med undantag för en dryg veckas vinter som dök upp hux flux...
Nu när vi har sommartid så kan man ju kanske hinna med en kortare tur av något slag på kvällen också.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.