• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Re: Nyår?

mo9jan; sa:
Hej! Med alla singlar som har följ dessa inlägg, kanske det finns några fler än jag som funderar på hur man ska fira nyår? Varför inte göra det i vintriga norrland med norrsken och lek i snön på dagarna? Typ Helags eller Abisko. MVH Johan
Ps. Östgöte med stor snöabstinens

Vad härligt det låter. Blev det något? Nästa nyår skulle jag gärna fira mer naturnära.
 
Skidåkning i Sälen

Om någon vill åka skidor kommande vecka så har vi hyrt en stuga i Sälen där det på grund av lite avhopp finns gott om plats nu.

Jag åker själv upp nu sön eller mån (25-26 feb) och hem den 4 mars men man kan komma upp bara en del av tiden också om man vill.

Jag tänker avsluta vistelsen med att åka Vasaloppet men det går ju lika bra att åka utför eller varför inte bara göra snöänglar i snön.

Ring eller maila vid intresse, 031-545480 el. martin@radbo.org
 
Påskutfärd.

Jag ordnar en utfärd i närheten av Stockholm om det finns intresse. Vandring, paddling och lätt bouldering är det som kan bli aktuellt. Och Tjäderspel om jag hittar något. I övrigt tänker jag ordna någonting 28-29:e april. Jag återkommer med mer information.
 
Träff för friluftssinglar 28-29 april+mer

Två starter dit kommer att ske. Första start med samling 09:10 från Farsta strand centrum, där möjlighet finns att köpa färdkost och jag möter. Det ingår ett kort stopp vid Ågestasjön för fågelskådning.P-tåg avgår från Stockholms central 08:52.
Andra samling är 11:00 i Charlottenberg vid mörtsjön. Res enligt följande:Ta pendeltåg från Stockholms central mot Södertälje centrum.
Det går från Stockholms central 10:12
och kommer till Huddinge 10:27.

Vid Huddinge station byter du till buss 709 mot Lissma gård.
Den går från Huddinge station 10:35.
Du är framme vid Balingstavägen ca 10:40.

Anmäl om du tänker komma och om du vill fira valborg med oss.
Övernattning i tält för oss som vill.
[Ändrat av Arne L 2007-04-17 kl 18:41]
 
Kajakdagarna vid Sjöhistoriska musèet.

Vi kan ju träffas på kajakdagarna 12-13 maj. Jag kommer att vara där från Kl.11:00 lördagen den 12:e. Mig känner ni igen på min röda hopfällbara bromptoncykel. förutom bilden på utsidan, forstås. En naturlig samlingsplats är ju förstås vid bryggan. Men hur skall vi känna igen varandra? Mitt råd ära att ni som inte har en 3g-telefon, laddar ner webläsaren opera mini från operamini.com gratis till er telefon och sedan går in på utsidan för att lämna och läsa meddelanden.
 
Singel?

Jaha... är det här man ska göra reklam för sig själv? ;)

Är en singelman på 37, har två tjejer på 9 och 7 som jag har varannan vecka.
Gillar att träffa kompisar, läsa böcker, kolla på film, laga och äta god mat och inte att förglömma, Frilufstliv!
Jobbar som Officer så jag är ute rätt så mycket men det skulle vara kul att träffa en tjej som också tyckte om att vandra, paddla, cykla etc.

Mail: thomasstockh@hotmail.com

Ha det alla glada.
//Thomas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.