• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Re: Kajak på söndag

Hmmm... seriöst, internetbokning har de tydligen på escape nuförtiden... nåja, skickade en bokningsförfrågan (fast bara för en person, vet inte om ni andra har hunnit boka redan) , får se om det fanns kvar, annars kanske det fanns fler plastkajaker om glasfiberkajakerna var slut, spelar inte mig så stor roll egentligen.
Avfärd från göteborg vid 9.30 eller? Hör av er ni som vill åka räcermerca från stan! ;-)
/A
 
singelkajak bokad

Niklas, hade jag läst ditt inlägg jag bokade hade vi ju kunnat boka dubbelkajak. Det var ju inte nån som nappade på den idén tidigare i tråden, så jag bokade en singel. Men med alla generösa människor som erbjuder sig att bogsera så :)
Axeln är bättre, men inte helt hundra än. Så vi behöver ju inte göra värsta maratonsträckan på söndag...
 
Re: Stockholmsvandringen

personnvik; sa:
Jag är på också - på Sörmlandsleden.

Har en hel del i prylväg och kan dela med mig också. Har 3-mannatält mm. Fast vi kanske ska bo i vindskydd.

Per
Bra om det går att ordna, har bara ¨stugvandrat¨ hittills, dvs min prylhysteri har inte fått blomma ut...
 
Re: Re: Kajak på söndag

speedygonzalex; sa:
Avfärd från göteborg vid 9.30 eller? Hör av er ni som vill åka räcermerca från stan! ;-)
/A

Åker gärna räcermerca från göteborg o 9.30 är en bra tid. Göteborg är dock lite diffust ställe att mötas på ;) Var skall jag vara?? Bor själv vid Kronhusbodarna.

Anna:
Sorry, hade jag varit lite mindre stressad på min lunch hade jag tänkt lite längre :( Men du har en given paddelkamrat om vi är en kajak kort!!
 
Långsam i startgroparna...

Ringde Escape för att boka en kajak, men det fanns tyvärr inga lediga. (ska boka i tid nästa gång...) Som tur var fanns det lediga på långedrags kajakuthyrning så även jag kommer sjövägen och försöker vara vid Escape vid kl.10:00.

//Andreas
 
Re: Re: Re: Kajak på söndag

Bivack; sa:
Åker gärna räcermerca från göteborg o 9.30 är en bra tid. Göteborg är dock lite diffust ställe att mötas på ;) Var skall jag vara?? Bor själv vid Kronhusbodarna.

Anna:
Sorry, hade jag varit lite mindre stressad på min lunch hade jag tänkt lite längre :( Men du har en given paddelkamrat om vi är en kajak kort!!

Försöker komma på nåt bra ställe att hämta dig på... hmm... Vad sägs om parkeringen vid centralen? Hör av dig om du har nåt bättre förslag! Annars dyker jag upp i en röd (gubb) merca kl 9.30!
/A =D
 
Daniel, vi är fem som ska ut o paddla på söndag. Tyvärr är alla kajaker hos Escape bokade. Vill du med så snacka med Andreas här i tråden som ska boka i Långedrag.
 
Re: Re: Re: Re: Kajak på söndag

speedygonzalex; sa:
Försöker komma på nåt bra ställe att hämta dig på... hmm... Vad sägs om parkeringen vid centralen? Hör av dig om du har nåt bättre förslag! Annars dyker jag upp i en röd (gubb) merca kl 9.30!
/A =D

Låter bra, står där vid 9.30 tiden o spanar. Får gärna mejla om du har något mobilnr, får bara autoreplay när jag försöker skicka till dig.
Syns imorn!
Niklas
 
annaepc; sa:
Daniel, vi är fem som ska ut o paddla på söndag. Tyvärr är alla kajaker hos Escape bokade. Vill du med så snacka med Andreas här i tråden som ska boka i Långedrag.
Denna söndagen blir lite svår för mig. =( Men jag hoppas att det händer fler gånger. Ni får ha det riktigt kul.
/Danne
 
Hej

Vad kul med vandring och kajak i Göteborg. Jag är intresserad av vardringen men har tyvärr tenta den helgen. Jag hoppas det blir fler gånger.
 
Re: Terränggående barn

Lägg upp ett förslag när du kan och se hur många som hänger på ;-)

Inför Stockholmsvandring så har jag extra av det mesta efter att ha bytt upp mig på utrustningsfronten i sommar.
Hojta till om något saknas.

/Casi
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.