• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsäventyr i Stockholm?

Frilufsäventyr

Hej, Jag är också sugen på att följa med på äventyr. Är ni i full gång nu?! Jag vandrar, paddlar kajak, åker långfärdsskridskor och har börjat klättra lite. Hör gärna av er!
 
Re: Gruppmail

suschi; sa:
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara ett gäng som är intresserade att äventyra lite borde vi skapa en maillista så att vi kan höras av via mail istället när vi har någon kul plan på g. Är ni intresserade får ni gärna maila mig så försöker jag sätta ihop en lista. Förhoppningsvis fryser det på snart så kan vi åka skridskor!!!

/Susanne

Gruppmail låter intressant. Inkludera gärna mig på den mailinglistan ifall det ska hittas på nåt i Stockholmstrakten, eller lite söder därom.
 
Klar!

Hej! Jag har mailat en maillista till de som hört av sig till mig. Missade jag någon eller är det någon som vill lägga till sig i efterhand är det bara att höra av sig till mig!

/ Susanne
 
Hej Susanne!

Jag hänger också gärna på om ni hittar på något i Stockholmstrakten. miriam@miriam.nu

Gott nytt år!
 
Hej vad kul med så många friluftsintresserade. Jag är som alla andra rätt ny 08 så jag hänger gärna på. Mina intressen är framförallt vandring, skridskor och paddling. Har ni hittat på något kul ännu?

Bea
 
maillista

Hej !

såg att det var en massa friluftsintresserade stockholmare här.Skulle gärna vilja vara med på maillistan. Jag är nybörjare på skridskor som gärna hänger med på nån tur. walles71@hotmail.com
 
Gruppmail

Sätt gärna upp mig också på listan.
Håller själv mest på med MTB XC, klättring och vandring.
Men det är även dykning och andra sporter.
Slutar jobbet kl 13 varje dag så man har ju tid även vardagar!
 
SÖKER friluftkompisar

Jag är intresserad av allt från turskidor, kortare dagsturer, längre vandringar, slalom, telemark, långfärdsskridskor, kajak, kanot -vänner. Jag är en 31 åring med en del erfarenhet. Gör mycket ensam turer, framför allt runt om stockholm, med övernattningar i vindskydd, bar himmel mm. Men även gärna längre turer. Grövelsjön, Ljungdalen, Sarek, Padjelanta osv. men det har inte blivit några såna på länge. då ska man helst vara två. Men eftersom jag har svårt att lura ut mina vänner i skogen, söker jag nu med ljus och lykta efter likasinnade trevliga typer. Åka upp, hyra fjällstuga, små dagsturer, tripper till nåt fjäll på ett par dar.. Jag har flexibelt schema på jobbet så för min del kan det nog oftast gå att få ihop en tur.
Jag har läst nåt här om en e-mail lista. Den är jag gärna med på.

Hörs. Hör av er. jole@minpost.nu

MVH

Joel
 
Vill vara med

Hej, om det fortfarande är aktuellt är jag gärna med på listan. Åker skridskor, vandrar, klättrar.

/matsnyman@yahoo.com
 
Lägg till mig

Hej. Lägg gärna till mig på listan.. Jag gör dagsturer på helgerna.. Tyresta, Ängsjö, Järvafaältet. Och nu på vintern gärna skidor, långfärdsskridskor mm. Vore jättemysigt att ha nån med sig vid lägerelden på kvällarna.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
McGallon Campingvänner runt Stockholm. Träffar 2
Claesvattman Vandringsvän/vänner sökes stockholm Träffar 0
Joakim Ambrosson Outdoor-femkamp, Gåseborg, Stockholm Träffar 0
andflygh Facebook-grupp för träffar i Stockholm Träffar 0
Fredszky Nya vänner i Stockholm? Träffar 0
Ann-Cathrine Vänner i Stockholm Träffar 1
Liliann Friluftsfamilj i Stockholm Träffar 0
pedalrosa Cykelkompisar nära Järfälla-Stockholm Träffar 0
Bengan_ Nya vänner i Stockholm Träffar 5
Ann-Cathrine Nya vänner att umgås med i Stockholm Träffar 0
rispalt Frysövning 19/1 Gåseborg, Järfälla/Stockholm/upplandsledem Träffar 2
enkidugan Vandrings vänner i Stockholm Träffar 1
Mahija Söker nya vänner i Stockholm Träffar 18
jonsomvet Vänner med jakt intresse sökes i Stockholm Träffar 2
Kristin123 Vänner i Stockholm med omnejd sökes Träffar 5
Mangee vandring runt Stockholm Träffar 7
Joakim Ambrosson Facebookgrupp - Stockholm Träffar 0
aventyrare69 Cykel och Friluftsvänner Norrort - Stockholm Träffar 0
sodan Outdoortjej i Stockholm Träffar 7
madir Löparkompisar i Uppsala och Stockholm sökes! Träffar 1
apfaktor Midsommar i Stockholm Träffar 0
AmandaSundin Friluftsfolk i Stockholm Träffar 2
Loppelisa Nybörjarskridskor i Stockholm Träffar 2
afmorskie04 stockholm outdoors! Träffar 1
apfaktor Krogen mot skogen eller sjön i stockholm??? Träffar 17
apfaktor Geocachingkomips i stockholm. Träffar 0
ulraxe Höstvandring i Stockholm Träffar 17
Johannan Nya vänner i Stockholm? Träffar 2
kaktusen89 Tränings/äventyrs kompis runt 18 år sökes i stockholm Träffar 21
andersmossing Segling sökes - Stockholm Träffar 0
VeronikaL Friluft i Stockholm Träffar 3
Löpare Löparkompis/-ar Söder Stockholm Träffar 4
mikeivasastan Vandra i Stockholm.. Träffar 6
stinaL Promenadsällskap i stockholm Träffar 2
dansjenny Träningskompis i Stockholm/Lidingö? Träffar 1
colleen Cykla i/omkring Stockholm? (amatörnivå) Träffar 2
Joakim Ambrosson Stockholm - multisport, paddling, vandring, cykling mm Träffar 2
Ollebolle Pappaledig i Stockholm Träffar 5
paffen Bästa Möjliga klättrarklubb i Stockholm?!?! Träffar 10
Johanduv Multisportlag i Stockholm Träffar 0
lean9072 Joggingkompis, Stockholm Träffar 0
blåsippan5 "Vandrarklubb" i Stockholm Träffar 2
stina_z Badminton Stockholm Träffar 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.