Fråga:snöläge Storulvån.

Snölaget - Maj 2010

Ruskar liv i den här tråden och kollar om någon vet hur snöläget är vid Storulvån nu.

Tjipp tjipp
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Du får en rapport från Åre istället. Renfjället är i stort sett helt bar. Ingen skidåkningen där.
Åreskutan och Mullfjället har snö och nog kan man trixa sig upp och få sig några svängar. Det är inne på sluttampen på säsongen men jag tänkte ta turlaggen och ta en sväng uppe i Ullådalen.

Förmodligen något bättre snöförhållenden i Storulvån.
 
Snö 2010/2011

Någon som varit uppe och sett om det finns tillräckligt med snö för att slippa förstöra skidorna?

Folk har åkt både i slutet av oktober o början av november men det kan ha blåst bort en hel del.

Lägg gärna upp en bild!
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.