Stämmer. Jo, det är kanske lite stolligtJaså Lj-kullen.![]()
Själv växte jag upp på andra sidan torget.
Fint att få se lite av din samling. Imponerande. Eller stolligt, om man frågar min fru.
~Paul~
Stämmer. Jo, det är kanske lite stolligtJaså Lj-kullen.![]()
Själv växte jag upp på andra sidan torget.
Fint att få se lite av din samling. Imponerande. Eller stolligt, om man frågar min fru.
Den övre, "raka texten" tycker jag var snyggast av de två alternativen.
För att göra det ännu värre, med ytterligare ett alternativ:
här på utsidan.se så är kompassnålen-loggan pekandes typ nordost, ca 45 grader.
Det tycker jag skulle vara "mest Utsidan", att ha loggan i samma lutning som när man ser den på sin datorskärm.
Och så "rak text" ovan/under den.
Ett taffligt försök bifogas, bortse från att det är grått kludd i bakgrunden och halvdant typsnitt på "Forumkniv 2010"-texten, men principen? Se bilden som att det bara skulle vara svartvitt/tvåfärgat.
(Kanske kan man få loggan med kompassnål och utsiden.se-text som bildfil direkt via utsidan?)
Helt otroligt vilket tålamod du har, både med hantverket i sig, och alla våra andras åsikter på det! Höga respekt-poäng på dig!
Jag väntar spänt på fler svar!Nå har vi kommit fram till nåt.
Seved
Hahaa, nej det är inget hemligt med dem. Ibland smäller jag t o m en och annan blixt rätt in i röran. Här är en liten del av samlingen:
Eeeeh.... "en liten del av samlingen"? Hrm.
Jag fattar inte ens vad jag gör i den här tråden...Borde ju ha varit nåt slags inträdeskrav eller lösenord...
Haaha. Ja, typ att du måste kunna rabbla upp de 30 mest populära stålsorterna på lika många sekunderEeeeh.... "en liten del av samlingen"? Hrm.
Jag fattar inte ens vad jag gör i den här tråden...Borde ju ha varit nåt slags inträdeskrav eller lösenord...
Precis! Framför allt skulle det vara kul att ha en tjej i kärngänget, dvs inte bara gamla snickargubbarHa ha det var roligt. Men det är ju alldrig försent att börja.
Seved
Precis! Framför allt skulle det vara kul att ha en tjej i kärngänget, dvs inte bara gamla snickargubbar.![]()
~Paul~
Du säger m a o att vi är helt körda och att du personligen har ett liv.
~Paul~
Jag tror att det har med människotypen att göra. Jag är en s k samlare. Samlar på mer eller mindre allt!Hehe, nej, absolut inte, varken det ena eller det andra. Bara att man är olika, och jag har ännu inte hittat vad jag kan grotta ner mig fullständigt i. Skulle gärna finna det!