Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Den övre, "raka texten" tycker jag var snyggast av de två alternativen.

För att göra det ännu värre, med ytterligare ett alternativ:
här på utsidan.se så är kompassnålen-loggan pekandes typ nordost, ca 45 grader.
Det tycker jag skulle vara "mest Utsidan", att ha loggan i samma lutning som när man ser den på sin datorskärm.
Och så "rak text" ovan/under den.
Ett taffligt försök bifogas, bortse från att det är grått kludd i bakgrunden och halvdant typsnitt på "Forumkniv 2010"-texten, men principen? Se bilden som att det bara skulle vara svartvitt/tvåfärgat.

(Kanske kan man få loggan med kompassnål och utsiden.se-text som bildfil direkt via utsidan?)

Helt otroligt vilket tålamod du har, både med hantverket i sig, och alla våra andras åsikter på det! Höga respekt-poäng på dig!

Ha ha tack tack :). Man gör så gott man kan.

Nå har vi kommit fram till nåt. :)

Seved

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hahaa, nej det är inget hemligt med dem. Ibland smäller jag t o m en och annan blixt rätt in i röran. Här är en liten del av samlingen:

Eeeeh.... "en liten del av samlingen"? Hrm.
Jag fattar inte ens vad jag gör i den här tråden... ;) Borde ju ha varit nåt slags inträdeskrav eller lösenord...

Eeeeh.... "en liten del av samlingen"? Hrm.
Jag fattar inte ens vad jag gör i den här tråden... ;) Borde ju ha varit nåt slags inträdeskrav eller lösenord...
Haaha. Ja, typ att du måste kunna rabbla upp de 30 mest populära stålsorterna på lika många sekunder
SAK.gif

~Paul~

Naaae, jag kan aldrig bli så djupt intresserad av nån enstaka grej att jag blir helt insnöad (sorry, ni är ju lite skadade, hihi), däremot kan jag vara lite intresserad av mycket, tror jag. Prylar är ju alltid kul!
Och sen är det ju alltid fascinerande med såna som brinner för något intresse, nästan oavsett vad. (Nästan, sa jag!)

Hehe, nej, absolut inte, varken det ena eller det andra. Bara att man är olika, och jag har ännu inte hittat vad jag kan grotta ner mig fullständigt i. Skulle gärna finna det!
Jag tror att det har med människotypen att göra. Jag är en s k samlare. Samlar på mer eller mindre allt!

Andra söker spänning (bungyjump, drakflygning osv) och ytterligare andra gillar att resa jorden runt. Själv gillar jag att fiska och jaga så det är väl kanske trots allt en viss likhet med adrenalinjunkies fast till mindre grad ;).

~Paul~

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips