Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Nu är den första lilla nästan klar. Väntar på stencilerna för etsningen bara. Fn ha ha jag fick ta isär slidan 3 gånger innan jag vart nöjd med den.

Så väntar jag på att dom stora ska bladen ska bli planslipade. Så ska jag bara kolla hårdheten på dom två sista korta oxå så är alla härdade.

Seved

hur går det för dig seved?
det kliar i fingrarna så inibängen nu. Man vill ju ha finkniven med sig ut nu på hösten, å sitta å titta på :)

BZ/

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Får man fråga gällande hela din till dags dato utförda arbete? Dvs, hur många knivar och slidor är du färdig med totalt?

~Paul~

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Så här kommer märket på knivarna se ut.

Utsidan-strencil1.gif

Seved

Men då är det ju liksom ingen poäng med en Forum Kniv, när den informationen saknas?!?

Personligen hade jag hellre sett att det står Utsidan 2010 än att det står Seved ;). Om du ursäktar.

~Paul~

förstår hur du menar (ur ett rent samlar perspektiv) Men du har ju all dokumenatation från denna tråd samt att kompass-nålen finns där. (så dokumenation om att det är en forumkniv borde inte gå att missa)

tror nog att det kanske blivit snyggt med utsidan under kompassnålen, men seved1 har sista ordet.... kalla det konstnärlig frihet :)

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.