Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Nu är den första lilla nästan klar. Väntar på stencilerna för etsningen bara. Fn ha ha jag fick ta isär slidan 3 gånger innan jag vart nöjd med den.

Så väntar jag på att dom stora ska bladen ska bli planslipade. Så ska jag bara kolla hårdheten på dom två sista korta oxå så är alla härdade.

Seved

hur går det för dig seved?
det kliar i fingrarna så inibängen nu. Man vill ju ha finkniven med sig ut nu på hösten, å sitta å titta på :)

BZ/

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Får man fråga gällande hela din till dags dato utförda arbete? Dvs, hur många knivar och slidor är du färdig med totalt?

~Paul~

Så här kommer märket på knivarna se ut.

Utsidan-strencil1.gif

Seved

Men då är det ju liksom ingen poäng med en Forum Kniv, när den informationen saknas?!?

Personligen hade jag hellre sett att det står Utsidan 2010 än att det står Seved ;). Om du ursäktar.

~Paul~

förstår hur du menar (ur ett rent samlar perspektiv) Men du har ju all dokumenatation från denna tråd samt att kompass-nålen finns där. (så dokumenation om att det är en forumkniv borde inte gå att missa)

tror nog att det kanske blivit snyggt med utsidan under kompassnålen, men seved1 har sista ordet.... kalla det konstnärlig frihet :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips