Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Forum kniv
- Trådstartare seved1
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Det närmar sig, det närmar sig...
Är det ettan på bild?
Japp det är ettan. Jag hoppas jag kan slipa färdigt imorron. Så ska jag börja funta på slidan.
Seved
Japp det är ettan. Jag hoppas jag kan slipa färdigt imorron. Så ska jag börja funta på slidan.
Seved
Vad bra att du testar dig fram på Pauls kniv, så blir det perfekt lagom till nummer fem eller så
Haha. Eller så är den så pass knepig att bara ettan blir braVad bra att du testar dig fram på Pauls kniv, så blir det perfekt lagom till nummer fem eller så![]()
~Paul~
Haha. Eller så är den så pass knepig att bara ettan blir bra.
~Paul~
Ha ha ja vem vet jag kanske inte orkar mer sen.
Nejdå. Ska nog gå bra.
Seved
Mig skulle det inte göra något om du inte orkade. Kul med nr 1 i en serie om en enda knivSnacka om Limited Edition!
~Paul~
Ha ha javisst. Då skulle det bli en riktig dyrgrip framöver kanske.
Seved
I princip så håller jag med. Men knivar liksom andra föremål som t ex kapsylöppnare, gamla järngrytor eller kristallglas kan vara samlarobjekt trots att de i första hand var tänkta till att användasså varför inte skriv upp mig för både en stor och en liten ge dom samma nummer så skulle jag bli extra glad så länge som det finns kvar på bladen . för knivar ska användas punkt!
~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg