Forum kniv

Bladlägnd

• 150 mm

Röster: 31 28.2%
  • 100 mm

Röster: 44 40.0%
  • 80 mm

Röster: 35 31.8%

• Totala väljare
    110
Ryggskott! Då ska man röra på sig lite granna... bästa medecinan, har jag hört, är att göra klart knivar!

Den som väntar på något gott väntar alltid ihjäl sig...

BZ/

He he jo jag har hört det. :). Ska prova i slutet av veckan. Ha ha ha ja knivslipning är kanske bra mot det mesta.

Seved

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag har fått hem etchapparten nu. Ska beställa lite papper till etsningen. Jag funderar på att ha kompassnålen och nummret på kniven, samnt mina initialer. Det kan ju inte bli frågan om nån avhandling på den lilla av naturliga skäl.

Härdningen är i fullgång.

Seved

Jag har fått hem etchapparten nu. Ska beställa lite papper till etsningen. Jag funderar på att ha kompassnålen och nummret på kniven, samnt mina initialer. Det kan ju inte bli frågan om nån avhandling på den lilla av naturliga skäl.

Härdningen är i fullgång.

Seved
Kanon.

Ja, absolut, det måste finnas både ditt namn samt forumlogon och dessutom serienumret.

~Paul~

Jag grovslipade ena skaftsidan idag. Varning taskig bild

Liten-forumkniv.gif

Seved

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips