Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Forum kniv
- Trådstartare seved1
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
oj snyggt. jag är lite glömsk, vilket blev stålvalet i den lilla kniven.
Tackar
Seved
.....vart...........är...kniven..?
*stirrar håglöst rakt fram*
Ps: tänker nu köra hockeystuket - slänger härmed rakhyveln tills kniven är klar. Seved: min fru kommer att bli skitsur på dig..
Ps: tänker nu köra hockeystuket - slänger härmed rakhyveln tills kniven är klar. Seved: min fru kommer att bli skitsur på dig..
Nästa rakning med forumkniven då
Vi vill se skäggbilden! Under väntan.
Ha ha gör det. Som sagt vi vill se helskägget sen.
Jag har spåren kvar att fila och lite 120 korns slipning att göra. sen ska dom härdas. Dom stora är klara för härdning.
Jävla skit jag har åkt på ryggskott. Men jag hoppas det håller på att bli bättre nu.
Seved
Ha ha gör det. Som sagt vi vill se helskägget sen.
Jag har spåren kvar att fila och lite 120 korns slipning att göra. sen ska dom härdas. Dom stora är klara för härdning.
Jävla skit jag har åkt på ryggskott. Men jag hoppas det håller på att bli bättre nu.
Seved
Ryggskott! Då ska man röra på sig lite granna... bästa medecinan, har jag hört, är att göra klart knivar!
Den som väntar på något gott väntar alltid ihjäl sig...
BZ/
Vafalls? Är Caterina de' Medici involverad i knivtillverkning?bästa medecinan..........
BZ/

~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg