Jag kan vara intresserad av den längre varianten. Till tanten i så fall. Grön canvasmicarta eller trä. Jämn rygglinje och vikt läderslida.
Låter trevligt. Det låter som en bra beskrivning i mina öron.
Seved
Jag kan vara intresserad av den längre varianten. Till tanten i så fall. Grön canvasmicarta eller trä. Jämn rygglinje och vikt läderslida.
Sätt upp mig på en seved ! Jag skickar ett mail med en lite mer formell beställning lite senare ikväll.
Det har inte ordats så mycket om slidan i den här tråden. Eller har jag missat det ?
Okey då sätter jag upp dej för nr 4.
Seved
Toppen !
Det är inte helt otänkbart att jag slår till på en lång också...
Okey det låter trevligt. Du storhandlar.
Seved
Ja, det låter utmärkt.Låter trevligt. Det låter som en bra beskrivning i mina öron.
Seved
Alltså medlemskap är ju liksom underförstått. Är man inte registrerad så bör man heller inte ha förmånen att sno åt sig en forumkniv.Jag har funderat om det ska vara en forum kniv så kanske man ska skriva nåt först här i tråden så att det verkligen blir en medlem som köper den. Eller är det onödigt.
Seved
Alltså medlemskap är ju liksom underförstått. Är man inte registrerad så bör man heller inte ha förmånen att sno åt sig en forumkniv.
~Paul~
Nåja, vi får väl se![]()
Alltså medlemskap är ju liksom underförstått. Är man inte registrerad så bör man heller inte ha förmånen att sno åt sig en forumkniv.
~Paul~
Jag har vissa funderingar på att göra en forumkniv av nån av dom här modellerna vad tror ni om det. Vad skulle det vara för skaft material och slida till den.
Den översta är 3,2 mm tjock och är i kolstål 26C. Dom två andra 3,5 mm tjocka i AEB-L.
Den översta är 25 mm bred dom andra 30 mm.
den översta 170 mm lång. Den i mitten 173 mm lång och den understa 150 mm lång. Det är bara bladlägnden inte hela bladet.
![]()