Vet någon var man kan få tag på deras säckar?
Försvarsmaktens bärramsryggsäckar.
- Trådstartare That's fallic!
- Start datum
Utmark; sa:Tack för tipset!
Ja, man kan nog inte bli annat än nöjd. Säckarna från försvaret är både billiga och stabila. Man betalar alldeles för mycket om man köper kommersiella säckar.
Tydligen är smaken som baken...Jag tycker nog Försvarets säckar, speciellt de äldre, slår många moderna säckar med hästlängder. Både i form av kvalitet och komfort...Varför slänga ut flera tusen på en säck när du kan få en bra för under en hundring? Tja, man får ju inte vara med i Meindl-Termarest-Fjällräven-gänget, där allt ska vara märkt Extreme Performance förstås...Men, vad gör väl det?Heiner; sa:Utmark; sa:Tack för tipset!
Ja, man kan nog inte bli annat än nöjd. Säckarna från försvaret är både billiga och stabila. Man betalar alldeles för mycket om man köper kommersiella säckar.
Va!!??
Har du använt försvarets säckar? Dom är kanske billiga och stabila men de är obekväma, opraktiska och rent allmänt värdelösa om man jämför med dagens moderna säckar.
Min personliga åsikt utifrån mina erfarenheter
alert; sa:Tydligen är smaken som baken...Jag tycker nog Försvarets säckar, speciellt de äldre, slår många moderna säckar med hästlängder. Både i form av kvalitet och komfort...Varför slänga ut flera tusen på en säck när du kan få en bra för under en hundring? Tja, man får ju inte vara med i Meindl-Termarest-Fjällräven-gänget, där allt ska vara märkt Extreme Performance förstås...Men, vad gör väl det?
alert; sa:Tja, man får ju inte vara med i Meindl-Termarest-Fjällräven-gänget, där allt ska vara märkt Extreme Performance förstås...Men, vad gör väl det?