Förmiddagen den 1/1 2009

Kan det inte ha varit att alla medlemmarna var ute i det fina vädret istället för att sitta framför en dator? Är det inte bara ett sundhetstecken på att det inte var några inlägg?

/Stellan

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Kan det inte ha varit att alla medlemmarna var ute i det fina vädret istället för att sitta framför en dator? Är det inte bara ett sundhetstecken på att det inte var några inlägg?

/Stellan

Det var fint väder igår och då var det ändå en massa inlägg på förmiddagen, tror inte att jag sett någon förmiddag med så lite aktivitet...

Precis som Stellan skriver

Aktiviteten var ute i den vackra vädret och friskt var det oxså, som tur var i skogen....
Go forts!
//J

Hehe..., här i Tyresö är det grymt fin skridskois, bästa på bra länge. Så att slå på datorn var inte aktuellt i morse!

Var faktiskt ute på min vanliga löprunda(7,5km grön/vita) idag på fm! Kändes som jag var helt ensam på jorden! Allt var tyst å stilla inte ens en bil på vägen som jag har svårt komma över för all trafik annars! Har sprungit 3dar i rad nu å börjar känna av en öm hälsena!
Men på lördag äntligen paddling! Vi är ett gäng som utgår från GKF lördag ca 10:00, lång(20-30km) lugn fika paddling! Häng på vettja :)

/Janne

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips